Vyberte jednu z doporučených možností
Na zadané adrese máme dostatečný signál
Klientské centrum
Po - Pá: 9:00 - 17:00
Zadejte svoje telefonní číslo a my Vás budeme kontaktovat
Jaké jsou naše kontaktní údaje a Služby, které poskytujeme?
Uživatel a Poskytovatel – kdo je kdo?
Tyto Všeobecné podmínky definují Vaše práva a povinnosti jako uživatele služeb přístupu k balíku televizních a radiových kanálů dostupných prostřednictvím podmíněného přístupu přes satelit, s využitím přenosové a satelitní kapacity třetích stran (dále jen „Služby“). Uživatelem může být fyzická nebo právnická osoba. Jsou zde rovněž stanovena práva a povinnosti UPC DTH jako Poskytovatele těchto Služeb. Odkazy v této smlouvě na „Vás“ a „Vaše“ znamenají odkazy na Vás jako uživatele a odkazy na „nás“ znamenají odkazy na UPC DTH.
Naše kontaktní údaje:
Poštovní adresa: UPC DTH S.à r.l.; P.O.Box 69 ; 69501 Hodonín 1;
Zákaznické centrum: +420 222 999 900
Internetové stránky: volnysatelit.cz nebo cz.upcdirect.com
Jak uzavřít, ukončit nebo převést Smlouvu a jak změnit Služby?
Jaké informace od Vás potřebujeme a jak s nimi nakládáme?
Abychom s Vámi mohli uzavřít Smlouvu, potřebujeme znát následující osobní údaje: jméno a příjmení, bydliště, adresu místa instalace, pokud se liší od místa bydliště, a rodné číslo. Bez těchto údajů s Vámi Smlouvu nemůžeme uzavřít. Také potřebujeme znát číslo Vašeho občanského průkazu nebo jiného průkazu totožnosti. Další osobní data nám poskytujete dobrovolně.
Pokud dojde ke změně některých informací uvedených ve Smlouvě, je nutno tuto změnu oznámit našemu zákaznickému centru co nejdříve, nejpozději však do 15 dní od příslušné změny. To se týká rovněž kontaktní adresy, na kterou Vám posíláme všechny písemné dokumenty. Pokud nás budete o těchto změnách informovat později, nejsme povinni znovu vystavit žádné předchozí vyúčtování.
Podrobné informace např. o tom, jak nakládáme s Vašimi osobními údaji, jak je chráníme nebo jaká jsou Vaše práva ohledně Vašich dat, naleznete v Zásadách ochrany soukromí spotřebitelů, které jsou k dispozici na našich internetových stránkách.
Vaše osobní údaje zpracováváme pouze v nezbytném rozsahu, např. pro splnění našich povinností ze zákona, k uzavření Smlouvy, k plnění Smlouvy (poskytování Služeb, účtování, komunikace s Vámi atd.). Vaše osobní údaje zpracováváme pouze po dobu nezbytnou pro dosažení výše uvedených účelů, ne déle, než je stanovená lhůta pro jejich uchovávání podle příslušných právních předpisů (např. pro daňové a účetní účely). Upozorňujeme, že po ukončení smlouvy nejsme oprávněni vymazat Vaše osobní údaje, pokud musí být uchovány až do uplynutí zákonné lhůty, jak je uvedeno v předchozí větě.
Údaje shromažďujeme a zpracováváme ručně a automaticky. Naši zaměstnanci jsou povinni dodržovat mlčenlivost a jsou školeni chránit osobní údaje. Shromažďujeme a zpracováváme data sami i prostřednictvím třetích stran (zpracovatelů). Např. naše partnerské zákaznické centrum Vám poskytuje naším jménem celou řadu služeb péče o zákazníky, které zahrnují zpracování osobních údajů. Naši partneři jsou vázáni přísnou mlčenlivostí a jejich zástupci jsou školeni zpracovávat osobní údaje zákonným způsobem. Máme rovněž zpracovatele, kteří nám poskytují např. administrativní nebo technickou podporu poskytování Služeb a dalších souvisejících činností nebo pro nás organizují obchodní nebo marketingové kampaně. Těmto zpracovatelům poskytujeme údaje pro výše uvedené konkrétní účely a pouze v nezbytném rozsahu a máme s nimi uzavřenou písemnou smlouvu o zpracování osobních údajů, takže musí dodržovat stejné zásadyochranyosobních údajů jako my.
Máte právo od nás dostávat informace o tom, které konkrétní osobní údaje o Vás zpracováváme, v jakém rozsahu a za jakým účelem, a kdo je jejich příjemcem. Pokud jste přesvědčeni, že zpracováváme Vaše osobní údaje způsobem, který je v rozporu s ochranou Vašeho soukromí a osobního života nebo v rozporu se zákonem, můžete nás požádat o vysvětlení. Můžete nás rovněž požádat o nápravu stavu Vašich údajů, což zahrnuje např. zablokování, opravu, doplnění nebo likvidaci Vašich osobních údajů. Pokud budete nespokojeni s vyřešením své žádosti, můžete kdykoliv kontaktovat našeho pracovníka ochrany osobních údajů (jeho e-mailová adresa je uvedena na našich internetových stránkách v sekci Zásady ochranysoukromí spotřebitelů).
Chceme, abyste byli s našimi Službami spokojeni. Proto budeme nahrávat veškeré konverzace s klienty za účelem zajištění kvality, tak abychom náležitě zaznamenali i veškeré reklamace a žádosti.
Pokud Vám u nás vznikne dluh, můžeme poskytnout tyto informace příslušnému Registru dlužníků nebo vyměnit informace o úvěrové historii s jinými společnostmi. Podpisem Smlouvy k tomu udělíte svůj souhlas.
Jak můžete užívat naše služby, jak je můžete pozastavit/omezit?
Aktuální Seznam kanálů v různých balících Služeb naleznete na našich internetových stránkách. Seznam kanálů není formální částí Smlouvy. Můžeme přidávat nové, nahrazovat nebo ukončovat kanály v balících, nebo je přesouvat z jednoho balíku do druhého změnou seznamu kanálů na internetových stránkách a není k tomu potřeba předchozí oznámení. Pokud dojde k významnému snížení počtu televizních kanálů nebo vyřazení některých nejsledovanějších kanálů v balíku, který máte předplacený, dodržíme předchozí oznámení podle odstavce 2.5.2.
Služby Vám poskytujeme ode dne aktivace, který je dnem uzavření Smlouvy, pokud s Vámi nebude dohodnuto jinak. Můžeme Vám naúčtovat aktivační poplatek podle ceníku.
Instalaci si můžete zařídit sami nebo si ji objednat u našich partnerů, jejichž seznam najdete na našich internetových stránkách. Můžeme Vám s tím pomoci. Upozorňujeme, že veškeré právní a finanční aspekty instalace jsou výhradně záležitostí mezi Vámi a instalační firmou, za instalaci nejsme odpovědní. Bez omezení výše uvedených ustanovení, za účelem ochrany Vašich zájmů, se s instalačními firmamiuvedenými na našich internetových stránkách můžeme dohodnout na doporučené ceně instalace. V takovém případě zveřejníme doporučené ceny na našich internetových stránkách. Pokud bydlíte v domě s více byty, doporučujeme Vám zkontrolovat před podpisem Smlouvy s námi nebo podobným poskytovatelemVáš domovní řád, zda smíte nainstalovat parabolickou anténu na vnější zeď nebo na balkon. Pozdní objevení těchto zákazů nepředstavuje platný důvod pro ukončení nebo odstoupení od Smlouvy, zejména proto, že nám již mohly vzniknout náklady.
V případě technické poruchy anebo výpadku poskytovaných Služeb je nutné, abyste tuto událost neprodleně, a to nejpozději do 5 dnů, nahlásilizákaznickému centru a my se pokusíme tento problém vyřešit co nejdříve. Pokud po komunikaci s klientským centrem vznikne podezření na závadu satelitního přijímače (včetně dálkového ovládání),zákaznické centrum se s Vámi dohodne na výměně satelitního přijímače prostřednictvím přepravníspolečnosti (o tom, co je považováno za satelitní přijímač, pojednává odst. 7.1.). Následné kroky závisí na stavu satelitního přijímače zjištěném po jeho kontrole:
a) Bude potvrzena funkční závada, která brání užívání Služeb: výměnu budete mít zdarma.
b) Bude zjištěno mechanické poškození: můžeme Vám naúčtovat smluvní pokutu stanovenou v ceníku, zejména pokud k mechanickému poškození nedošlo v důsledku běžného opotřebení.
c) Satelitní přijímač řádně funguje: můžeme Vám účtovat poplatek za výměnu podleceníku.
Ve výše uvedených případech satelitní přijímač vyměníme za stejný model (pokud je k dispozici)nebo podobný model (bude zvolendle našeho uvážení). V případě vady satelitního přijímače provedeme výměnunejpozdějido pěti pracovních dní od doručení Vaší žádosti;pokud tuto lhůtu nedodržíme, můžete nás zažádat o slevu (6.3.).
Poplatek za výměnu uvedený v ceníku Vám také můžeme naúčtovat v případě, žepožadujete výměnu funkčního satelitního přijímače, např. kvůli tomu, že chcete jiný model, pokud výměna není součástí navýšení Služeb (např. na balík HD).
V případě krádeže satelitního přijímače, jeho poškození ohněm nebo povodní ve Vaší oblasti Vám vyměníme satelitní přijímač zdarma, pokud nám o těchto skutečnostech poskytnete písemné důkazy (např. podané hlášení na policii, pojistný nárok atd.).
Prostřednictvím našich partnerů jsme oprávněni změnit zdroj signálu poskytovaných Služeb změnouz družice, přes kterou je Služba dostupná, na družici na jiné poloze. Oznámíme Vám to předem a zkoordinujeme postup k Vaší spokojenosti. Zajistíme pokud možno nepřerušené poskytování Služeb v průběhu této změny.
V případě nedostupnosti Služeb Vám poskytneme odškodnění ve formě poměrné slevyz Vašeho měsíčního poplatku (podrobnosti viz odst. 6.3.). Nejsme však povinni Vás jako uživatele ani jiné uživatele Služeb odškodnit za případné další škody vzniklé v důsledku přerušení Služeb nebo vadného poskytování Služeb.
Jak uhradit, jak získat slevu a co se stane, pokud nezaplatíte?
Cena za Služby Vám bude účtována ode dne aktivace (4.2.). Cena účtovaná za Služby je uvedena ve Smlouvě (ceníkunebo podmínkáchpříslušné kampaně).
Naše standardní období účtování Služeb je měsíční, ale nabízíme rovněž půlroční a roční vyúčtování. Uzavřením Smlouvy souhlasíte s tím, že pokud jste si nezvolili vyúčtování v písemné formě, můžeme Vám je doručovat v elektronické podobě. Pokud chcete vyúčtování v tištěné podobě, zašleme Vám ho na Vaši žádost. Pokud to bude v našich technických možnostech, můžete si zvolit také informaci o datu splatnosti a části nesplacené pohledávky pouzeformou měsíční SMS. Pokud jste právnická osoba, která nám poskytla DIČ platné pro EU, budeme Vám vystavovat měsíční faktury. Další ustanovení těchto Všeobecných podmínek ohledně vyúčtování platí příslušně i pro Vás, např. nebudeme Vám znovu vystavovat předchozífaktury, pokud jste nás neinformovali o změnách identifikačních údajůsvé právnické osoby.
Datum splatnosti ceny Služeb je uvedeno přímo na vyúčtování. Pokud neuvedeme jinak, vyúčtování musí být uhrazeno nejpozději do 15. dne v měsíci. Způsob platby je dohodnut ve Vaší Smlouvě. Platbu ve výši uvedené ve vyúčtování provádějte na náš bankovní účet uvedený v našem prohlášení. Je důležité, abyste při provádění platby na náš bankovní účet vždy uvedli správný variabilní symbol, který je rovněž uveden ve vyúčtování. Váš variabilní symbol je jedinečný identifikátor, který nám umožní rozeznat, že jste platbu provedli, a zajistí, abychom Vám neposílali zbytečné upomínky.
Pokud nezaplatíte poplatky za Služby řádně nebo včas, pak se budeme řídit postupem pro pozastavení nebo omezení Služeb, popsaným v odstavci 4.7.2.
Na Vaši žádost Vám poskytneme informace o provedených platbách a Vašem aktuálním zůstatku prostřednictvím našeho zákaznického centra, včetně automatického systému při volání do zákaznického centra, případně internetové stránky.
Můžeme Vás rovněž požádat o úhradu zálohy na námi poskytnutý satelitní přijímač.Výše zálohy je uvedena v ceníku. Jsme oprávněni tuto zálohu započíst oproti platbám po splatnosti po ukončení Smlouvy, i když satelitní přijímač vrátíte. Na Vaši žádost Vás budeme informovat o zápočtu prostřednictvím zákaznického centraZůstatekzálohy po započtení, Vám vrátíme do 60 dní od ukončení Smlouvy nebo od vyrovnání všech povinností (včetně vrácení satelitního přijímače), podle toho, ke které z obou uvedených událostí dojde později.
Uhrazené jednorázové platby Vám nevrátíme. Roční administrativní poplatek za freeSat kartuVám nevrátíme ani při dřívějším ukončení Smlouvy. Pokud přejdete z karty freeSAT na vyšší balík Služeb, připíšemeVám kreditza veškerá nevyužitá čtvrtletní období.
Jakým způsobem můžete podat reklamaci a kdy a jak ji vyřešíme?
Jak Vám můžeme poskytnout satelitní přijímač a kdy ho vracíte?
Co bychom Vám ještě chtěli sdělit?
Kontaktujte nás pomocí telefonního čísla níže nebo využíjte kontaktní formulář
728 275 811
Máte nějaký dotaz nebo si chcete objednat balíček?
Napište nám dotaz, rádi Vám poradíme!
Přihlaste se do našeho newsletteru a nezmeškejte žádnou zvýhodněnou nabídku.